måndag 22 oktober 2018


11 November
kl 18:30
Seans med Carina Wiktorsson


Önskar er varmt välkomna till en kväll med glädje och värme och kärlek då vi kommer att kommunicera med era nära och kära från Andevärlden. Jag är certifierat Medium och Livscoach.
Min utveckling som Medium har pågått i 40 år då jag började med att drömma sanndrömmar som barn, därefter har jag tränats av mitt andliga team och andevärlden under dessa år. Detta är min passion i livet det skänker mig kärlek, glädje och värme och ger mig livskvalité :)
Jag ser fram emot att träffa just er denna kväll och vi kommer att mycket trevligt tillsammans.
Du kan läsa mer om mig på min hemsida : www.mediumcarina.com
Plats: Mejeriet plan 5.
Insläpp till 18.30.
18.45 startar seansen.

Medlem: 100 kr. Icke medlem 150 kr. Kontanter! Vi har ej swish

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar